Hôm nay, Thứ 2 29/04/24 21:32

Thời gian được tính theo giờ UTC + 7 Giờ




Tạo chủ đề mới Gửi bài trả lời  [ 1 bài viết ] 
Người gửi Nội dung
 Tiêu đề bài viết: De Kinvara is voor sommige mensen
Gửi bàiĐã gửi: Thứ 6 29/03/19 10:36 
Ngoại tuyến

Ngày tham gia: Thứ 5 28/03/19 15:38
Bài viết: 6
In de afgelopen twee jaar heb ik schoenen gerund door de meeste grote fabrikanten van hardloopschoenen, met slechts een paar opmerkelijke uitzonderingen. Deze recensie elimineert een van die uitzonderingen - de Britse schoenmaker Nike Air Max Command Womens Inov-8. Het is enigszins verrassend dat het me zo lang geduurd heeft om in een Inov-8-schoen te rennen, gezien het feit dat ze een van de meer minimalistischvriendelijke schoenbedrijven zijn die er zijn. Ik denk dat de belangrijkste reden waarom ik ze zo lang heb vermeden, is dat tot voor kort de meeste van hun schoenen zijn ontworpen voor trail en renden, en ze hebben de reputatie dat ze redelijk smal zijn qua pasvorm.Ook, Inov-8 heeft een nieuwe lijn schoenen uitgebracht, de Road-X-serie. De Road-X-lijn onderscheidt zich Nike Air Vapormax Womens van andere Inov-8-schoenen door specifiek ontworpen te zijn voor weglopen (dit is mijn meest voorkomende loopvlak) en ze zijn gebouwd op een anatomische leest die voor een ruimere pasvorm zorgt, met name in de voorvoet. Er zijn momenteel 3 schoenen in de heren Road-X lijn (een vrouwelijke schoen voor nu), en ze Nike Roshe Run Femme presenteren een gradatie van minder naar meer minimaal. Ik vind deze aanpak erg leuk, omdat het mensen de mogelijkheid biedt om in een meer minimalistische stijlschoen te springen en een zeer geleidelijke overgang mogelijk maakt voor degenen die van plan zijn het heel langzaam te doen. Hieronder staan ??de drie huidige Road-X-schoenen: "Wanneer de effici?ntie telt, loop dan natuurlijk in de Inov-8 Road-X 255. Met een verschil van 9 mm van hiel tot teen biedt deze schoen hardlopers een milde overgang naar het rijk van de middenvoet stijl uitgevoerd. Deze low-to-the-ground Nike Air Max 90 Femme prestatietrainer maakt gebruik van een ruime hoeveelheid bescherming onder de voeten, waardoor hij als een dagelijkse trainer of racer kan worden gedragen. De Road-X 255 is licht van gewicht, supercomfortabel en biedt een responsieve rit. "" Inov-8, het originele Nike Air Max 95 Femme minimalistische merk voor trailschoenen, maakt nu geweldige lichtgewicht raceschoenen. De Road-X 233 is het meest geschikt voor de hardloper die naar het concept less less more wil gaan. Met een hoogteverschil van 6 mm van hiel tot teen en een lage voetpositie, is de Road-X 233 een grote stap in de richting van een minimalistische weg, zonder aan het extreme uiteinde van het spectrum te zitten. "The Inov-8 Road-X 155 is een lichtgewicht, natuurlijke hardloopschoen die de allerbeste proprioceptie biedt voor de minimalist of topsporter. In tegenstelling tot andere Inov-8-modellen, bevat de Road-X 155 geen Dynamic Fascia Band, maar vertrouwt hij alleen op de sterkte van de voet Adidas NMD Mujer van de hardloper. De Road-X 155 biedt een 5 mm hoogteverschil tussen hiel en teen waardoor de hardloper in een soepele natuurlijke hardloopstijl kan rennen. Mijn eerste gedachte toen ik bedacht welke van de Road-X-schoenen te kopen was voor de 155 omdat deze de laagste hellingsverschil en weegt het minst, met andere woorden, het past het best bij mijn persoonlijke smaak. Een van de meest voorkomende schoenvragen die ik in e-mails krijg, is echter een vergelijkbaar alternatief voor de Saucony Kinvara. De Kinvara is voor sommige mensen een beetje smal in de voorvoet en duurzaamheid is ook voor sommigen een probleem. Sommigen houden ook niet van de zachtheid van de tong van de Kinvara. De 155 heeft geen rubber op de zool en ligt veel dichter bij de grond en is dus een stap verder in de richting van het minimale uiteinde van de schoenweegschaal van de Kinvara. Daarom heb ik voor vergelijkende doeleinden in plaats daarvan gekozen voor de Road-X 233, op voorhand wetende dat het hiel-differentieel net iets hoger zou zijn dan ik normaal vind. www.charleedrew.co.uk Mijn eerste indrukken van de Inov-8 Road-X 233 waren dat het een mooie, goed gebouwde hardloopschoen. De bovenkant van de 233 is gemaakt van een synthetisch gaas, met overlays aan beide zijden gelast van de zool aan de veters om een ??goede pasvorm rond de middenvoet te bieden. Afgezien van een flexibel hielkapje, zijn er geen andere zichtbare stabiliteitselementen in het bovendeel. Binnenin is de inlegzool dun en Nike Free Run 2.0 Mujer is er slechts een kleine hoeveelheid contour onder het gebied van de boog. De binnenvoering van het bovenwerk is zacht en comfortabel en zorgt voor een soepele loop. Mijn enige klacht met betrekking tot het interne comfort is het feit dat de sockliner is geperforeerd (je kunt dit zien op de foto hieronder), en dit veroorzaakt wat wrijving onder mijn grote teen (ik heb hetzelfde probleem opgemerkt met andere schoenen die uitgebreid geperforeerde sokliners hebben - bijvoorbeeld www.domoreso.fr de Scott T2 Comp). Het verwisselen van de sockliner met een schoen uit een andere schoen is hiervoor een gemakkelijke oplossing.


Đầu trang
 Xem thông tin cá nhân  
 
Hiển thị những bài viết cách đây:  Sắp xếp theo  
Tạo chủ đề mới Gửi bài trả lời  [ 1 bài viết ] 

Thời gian được tính theo giờ UTC + 7 Giờ


Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến41 khách


Bạn không thể tạo chủ đề mới trong chuyên mục này.
Bạn không thể trả lời bài viết trong chuyên mục này.
Bạn không thể sửa những bài viết của mình trong chuyên mục này.
Bạn không thể xoá những bài viết của mình trong chuyên mục này.
Bạn không thể gửi tập tin đính kèm trong chuyên mục này.

Tìm kiếm với từ khoá:
Chuyển đến:  
Chứng nhận thanh toán bảo đảm

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ HÀNG HOÁ TRỰC TUYẾN

Diễn đàn sử dụng phần mềm phpBB® Forum


Chợ xây dựng Hà nội: Công ty TNHH Thương mại Dương Linh

Showroom: Số 1B, Ngõ 5, tổ 19, thị trấn Cầu Diễn, Huyện Từ Liêm, Thành phố Hà nội

Tel: 04.37737548; Fax: 04.38370082

Email Phòng kinh doanh: sale@choxaydung.vn

Chợ xây dựng Sài Gòn: Công ty TNHH SX-TM Đăng Hải

Địa chỉ: Số 140, Tô Hiến Thành, P15, Quận 10, Tp.HCM

Tel: 08.38620524; Fax: 08.38633011;

Email: saigonRep@choxaydung.vn