Hôm nay, Thứ 2 29/04/24 15:31

Thời gian được tính theo giờ UTC + 7 Giờ




Tạo chủ đề mới Gửi bài trả lời  [ 1 bài viết ] 
Người gửi Nội dung
 Tiêu đề bài viết: n dat het niet zo zwaar is
Gửi bàiĐã gửi: Thứ 2 01/04/19 10:47 
Ngoại tuyến

Ngày tham gia: Thứ 5 28/03/19 15:38
Bài viết: 6
In termen van pasvorm, de MV2 loopt klein, en ik moest grootte van een 10 tot een 11 om www.matthieugranier.fr een ??comfortabele pasvorm te krijgen (ik zelden maat ooit). Veel mensen waarmee ik op de top heb gesproken, zijn met minstens een halve maat groter. Als ik één ding over de MV2 zou moeten veranderen zou het zijn om de toebox te verbreden. Zoals Nike Air Max 270 Femme velen die de stap hebben gemaakt naar meer minimalistische schoenen, ben ik gewend geraakt aan het dragen van schoenen die breed in de voorvoet lopen, en de MV2-leest is vrij smal (veel minder ruim dan andere Newton-schoenen die ik heb gedragen). De zijrand van mijn voet hangt over de tussenzool wanneer deze in de schoen zit, net als bij het dragen van de meeste raceflappen of spikeless langlaufflats. Ik zou de pasvorm vergelijken met een schoen zoals de Brooks Mach 11 of misschien de Saucony Grid Type A4. Ik vond ze helemaal niet ongemakkelijk op de vlucht, maar ik zal meer dan 5 mijl Nike M2K Tekno Womens moeten gaan om te bepalen of de strakke pasvorm van de voorvoet een probleem wordt. Als je het niet erg vindt om een ??typische racebaan als laatste te hebben, heb je waarschijnlijk geen problemen met deze schoen. Als je de voorkeur geeft aan Nike Air Max 90 Femme een schoen die past zoals de New Balance MT101, Minimus of Altra Instinct, dan zal deze niet erg goed bij je passen. De inlegzool van de MV2 is afneembaar, hoewel het onderliggende materiaal een krassend gaas is, dus zonder sokken lopen zonder de voering zou niet zo goed kunnen werken. Er is geen voelbare ondersteuning van de voetboog in de schoen en de sockliner is helemaal plat. Newton neemt een interessante benadering van hun eerste zero-dropschoen door een ovaalvormige wig van 3 mm dik EVA toe te voegen die onder de hak van de inlegzool kan worden gestoken voor degenen die iets langzamer Nike Air Max 270 Homme in een platte schoen willen overgaan. Ik heb deze "hiellift" nog niet geprobeerd, maar ik ken een paar mensen die routinematig de lift van hun schoenen op deze manier veranderen. Zoals ik al zei, liep ik ongeveer 15 mijl in de MV2 terwijl Nike Air Max 270 Dam ik in Boulder was (dat ben ik hierboven in de MV2's op een brug in Boulder Canyon). Ze bevonden zich meestal op een betonnen pad of op grind en de schoen voelde goed onder de voeten, en de smalle voorvoet stoorde me niet terwijl ik onderweg was. De zool onder de voorvoet is extreem stevig in de buurt van de nokken en geeft een goed grondgevoel. Omdat de voorvoet steviger aanvoelt dan de hiel, voelt de schoen eigenlijk aan alsof het tijdens de stand soms een negatieve val is, en het geeft de kalveren een heel goede workout. Als je niet gewend bent om in een zero-dropschoen te lopen, vraagt Nike Air Max 97 Femme ??deze zeker een geleidelijke overgang. Samengevat, de MV2 is een extreem lichte, zero-dropschoen die zowel een beroep zal doen op Newton-fans als op mensen die op zoek zijn naar een platte schoen die behoudt een beetje middenzool onder de Nike Air Max 2017 Femme voeten. De nokken zijn niet zo opvallend als die op andere Newton-schoenen, en het feit dat ze zich uitstrekken naar de randen aan elke kant is een grote ontwerpverbetering. Ik vermoed dat deze schoen de uitstekende duurzaamheid van andere Newton-schoenen zal behouden en dus in dit opzicht beter zal presteren dan vele op EVA-gebaseerde raceflats. Minimalistische hardlopers die de voorkeur geven aan een brede toebox zullen waarschijnlijk niet genieten van het gevoel van deze schoen, maar als je gewend bent om in race flats of XC-spikes te rennen, voelt deze schoen prima aan. mijn enige reservering bij Newton-schoenen is hun duurzaamheid. Ik was een paar jaar geleden via 3 van hun trainers gegaan en besloot dat ik de kosten niet langer kon rechtvaardigen omdat ze niet duurden. De nokken zijn net verdwenen. Ik maak me nog meer zorgen Adidas Ultra Boost Femme over deze schoen om de eenvoudige reden dat het niet zo zwaar is, het lijkt erop dat het zowel als een minimalistische trainer als als een racevloer op de markt kan worden gebracht, zoals je hebt uitgelegd door 20 mijlen in 2 dagen te plaatsen. Voelden ze dat ze konden voldoen aan een dagelijkse schoen of gewoon voor het verschijnen op de racedag? Ik hou van hun concept en de schoenen toen ik ze gebruikte, maar ik ben sindsdien overgestapt op goedkopere schoenen die me misschien niet "helpen" op "blootsvoets zoals" te lopen als ze langer meegaan en ik heb geleerd om mijn gang te veranderen zoals mijn schoenen hebben minimaal worden. Interessant, ik krijg vaak dat fysio's en gezondheidsprofessionals me vertellen dat ze niet van newton's houden. Ik had een vertrouwenscrisis met hen een paar maanden terug en kocht de kinvera. Nike Roshe Run Womens Interessant genoeg zijn ze eigenlijk een hele slechte schoen voor mij. De brede voorvoet waar hij naar buiten komt, raakt te vroeg de grond en veroorzaakt een verhoogde pronatie die op geen enkele manier wordt gecontroleerd door het minimale bovenwerk. Na geanalyseerd te zijn op een loopband die hen gebruikt, adviseerde een prodiatrist die geen Newton-fan is me eigenlijk om terug te gaan naar het gebruik van de Newton's! Dat deed ik en ik ben heel blij. Ik vind het een voordeel dat de nokken vrij smal zijn (voetbreedte in plaats van schoenbreedte) dus het zal interessant zijn om te zien hoe de mv2 zich verhoudt tot de nokken helemaal tot aan de rand. Natuurlijk is bochten nemen niet geweldig in de zwaartekracht dus dat moet verbeterd worden!


Đầu trang
 Xem thông tin cá nhân  
 
Hiển thị những bài viết cách đây:  Sắp xếp theo  
Tạo chủ đề mới Gửi bài trả lời  [ 1 bài viết ] 

Thời gian được tính theo giờ UTC + 7 Giờ


Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến36 khách


Bạn không thể tạo chủ đề mới trong chuyên mục này.
Bạn không thể trả lời bài viết trong chuyên mục này.
Bạn không thể sửa những bài viết của mình trong chuyên mục này.
Bạn không thể xoá những bài viết của mình trong chuyên mục này.
Bạn không thể gửi tập tin đính kèm trong chuyên mục này.

Tìm kiếm với từ khoá:
Chuyển đến:  
Chứng nhận thanh toán bảo đảm

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ HÀNG HOÁ TRỰC TUYẾN

Diễn đàn sử dụng phần mềm phpBB® Forum


Chợ xây dựng Hà nội: Công ty TNHH Thương mại Dương Linh

Showroom: Số 1B, Ngõ 5, tổ 19, thị trấn Cầu Diễn, Huyện Từ Liêm, Thành phố Hà nội

Tel: 04.37737548; Fax: 04.38370082

Email Phòng kinh doanh: sale@choxaydung.vn

Chợ xây dựng Sài Gòn: Công ty TNHH SX-TM Đăng Hải

Địa chỉ: Số 140, Tô Hiến Thành, P15, Quận 10, Tp.HCM

Tel: 08.38620524; Fax: 08.38633011;

Email: saigonRep@choxaydung.vn